birthdaygirlen tackar för birthdayen

Vilken sjudundrande kväll det var igår! En helt sjukt bra födelsedag. Finns inget att klaga på. Allt var underbart bra. Det började hemma hos mig, drinkar och paketöppning. Fick en läderpiska, glidmedel, braziliansk vaxning och lite smått o gott. Haha. Man kan säga att mina vänner känner mig lite för väl ibland.

Svävade sedan vidare mot allstar. Man kan säga att jag mådde. Nog mådde jag. Alldeles för bra emellanåt. Tequila är farligt, kom ihåg det, kära vänner.

Vad som hände sen? Ja, kära läsare... Vi gick till max, i vanlig ordning. Rusade ut och mötte upp en mycket vilsen kusin vid namn Kristoffer. Vi hittade hans vän och for sen hela dröset till sandra :) Har lite svårt att minnas vad som hände där, men jag vaknade upp i sandras föräldrars säng med kusinen på ena sidan och "patrik...patrik?!" på andra. Kändes lagomt förvirrande.

Åh, orkar inte skriva nå mer nu. Jag är för trött. Jag är slut.

Tackar alla för en sinnessjukt bra födelsedag, allihopa, ni är så yeah yeah wow wow.
Och puss på karl fabricius. Han är verkligen äckligt slisk-snygg-slibb-fin. hahahaha.
Jag och ida ska fixa säsongskort nu, lätt.


Har inga bilder från igår, ännu. Vilket känns ganska bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0