And I wonder if I ever cross your mind, cuz for me it happens all the time.



Ligger i sängen, vilket jag gjort hela hela hela kvällen förutom när vi
hade lite Kirunabesök här. Mye trevligt, mye.
Har ju blivit sjuk också, vilket suger som faa-a-aaaan.
Har liksom inte tid för att snora och slemma.

Ligger just nu o lyssnar på min egentillverkade "Gråt lite" lista på youtube
eftersom att jag inte kan använda Spotify på den här datorn.
Behöver, eller måste, ha lite "gråt lite" innan jag somnar.
Fast det suger egentligen.
För ja, jag gråter lite också.


Dagens positiva: Kommit på vad jag vill ha för text på min
tatuering som jag förmodligen aldrig kommer att göra
men som jag alltid kommer att tänka "snart ska jag göra den".

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0