I look at all the faces on the street, knowing that each of them has a story they keep so close to the heart.



Här sitter jag och färglägger mitt schema.
LTU är väl ungefär som jag föreställt mig.
Läskigt och roligt, på samma gång.
Men mest läskigt just nu. Känner mig sjukt liten
bland alla ingenjörer och matematiker.

Men jag är inte ensam, vi sitter i samma båt allihopa. Som den blivande förskoleläraren sa till mig igår.
Kände mig ännu mindre då jag satt bredvid henne. Hon behandlade mig lite som ett barn.
Trots att jag kände mig svincool då jag sa att jag skulle läsa en juridikkurs.
Fan också.

Ha det fint
/Lilla jag.

Kommentarer
Postat av: H

Hej! Diggar dina bilder skarpt, vad har du för kamera?

2010-08-31 @ 23:36:17
URL: http://hannahtimgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0