They were in love. You could tell just by the way they looked at each other, like they had the most wonderful secret in the world between them.



Igår klippte jag mig och nu vill jag inte kolla mig i spegeln längre. ALLA frisörer borde inse att man
inte klipper mig såhär, SPIKRAKT i topparna liksom.. SEN NÄR VILLE JAG NÅGONSIN HA DET?
och SEN NÄR BAD JAG NÅGON TUNNA UT HÅRET, NÄR DET REDAN ÄR AS TUNT?
Men vad vet jag, jag litar ju på henne liksom. Fast inte längre. Fan också.
Åh, får ångest i hela kroppen av att bara tänka på det.

Spenderade kvällen igår hos blom med henne och elli, snackades en hel del om turkiet och
alla underbara minnen. Vill lätt göra om allt, nu, på en gång. Det var den bästa tiden i mitt liv, tro mig.
Sen när blom skulle skjutsa hem mig så mötte vi såklart ett psyko och rymt från psyket. Måste det ha varit.
Fett jävla läskig. Man går inte säker i sunderbyn längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0