and then i ask myself, what the fuck was i thinking?




Åh, idag är en såndär dag då jag hade kunnat sova i en evighet, tog emot lite extra då jag skulle lämna
täcket när mamma ropade från köket att det var 28 minus ute idag. Kände bara big no no.

Fast grunden till att jag inte vill gå upp beror nog helt och hållet på att min dygnsrytm är fucked up
igen och jag är vaken hela nätterna. Damn you, Tre Kronor. Och för att inte tala om alla skotrar som
åker precis bakom vårat hus kring 3 tiden på nätterna. Väggarna, golvet och sängen bara vibbrerar för fullt.
Men ska försöka se något positivt i det.... alltså, att det typ vaggar mig till sömns :)

Ska ta en långdusch nu ♥
Ciao vänner, fänz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0