Dan före dopparedan


Såg att inlägget jag skrev för precis ett år sen hette likadant, tokigt...
Känns iallafall både bra och helt sjukt att det är julafton imorgon. Imorgon liksom!?
Sen så funderar jag över varför det heter "dopparedan". Vad är det jag ska doppa?!
Måste genast googlas!

Dagen har iallafall spenderats hemma, i fullt ståhej med att slå in julklappar
och att städa mitt rum. Alltså, mitt rum. Fyfan, säger jag.
Aldrig sett så mycket damm, aldrig hittat så många enkronor
och första gången som jag hittar 10 par nya strumpor i bokhyllan.
Hur hamnade dom där? Hur som helst, jättebra. Slipper frysa om tårna imorgon.

Måste visa er sen hur fint rummet är. Är typ nöjdast i världen.
Stort tack till syrran som hjälpte ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0