Everything seems easier when you say it in your head. But once you have to say it out loud, it's a hundred times harder.



Känns som att bilden ↑ visar något som man med all säkerhet hade kunnat se i Luleå idag. Snöstorm + björn.
Vädret är galet, g-a-l-e-t, och ja jag vet det pga att jag varit ute i det. I en hel timma.
Skottade, skottade och skottade hela uppfarten och sen då jag ska gå tillbaka till huset blir jag fundersam
och tänker "Vadå, skottade jag inte där nyss?" så började skotta igen. Och så var det hela vägen fram till ytterdörren.
Med andra ord så tog det ett tag innan jag tagit mig in. Förbannad och svettig var jag, men mest svettig.

Annars har jag inte gjort så mycket hittills idag, eller öööh vänta nu, har städat hela huset också.
Och skrivit ut massa "färgläggar-bilder", haha. Ja jag är typ ett barn.
Så jag har mitt att göra ikväll!

Hörs later vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0