Finaste flower ♥


 

Du är bland dom mest underbara människorna jag känner!
Och jag kommer förmodligen att gråta ihjäl mig när ni flyttar.
Men jag är sjukt glad för eran skull, det vet ni :)

 

Men..

 

Vem ska bära mina enorma tofflor som bara du kan hasa runt i
och vem ska se "paradise hotel - danmark" med mig hela somrarna
och vem ska jag hälsa på när jag är påväg till skolan
och vem ska vi då spela nhl hos
och vem ska jag då prata med om hur vi hatar och älskar hela världen
och med vem ska jag träffa på massa rymda psyken med
och vem ska jag berätta "hejsan, mamma och pappa"-historian för, som verkligen förstår hur kul det är
och vem ska jag prata med som v-e-r-k-l-i-g-e-n förstår mig?

 

Du vet blom, i mitt lilla hjärta har du en stor plats :)

 


Kommentarer
Postat av: Joje

Jag älskar dig!

2010-12-03 @ 08:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0