Folk säger alltid; nu ska vi minnas det fina.



Stånk och stön! har nyss kommit hem från stan, varit där och krigat med syster.
Förstår inte folk som orkar hetsa så sjukt mycket, halvt lägger sig över borden för att nå tröjan
på andra sidan som dom bara måste ha. Själv så chillar jag. Men kokar inombords.
Älskar när jag och syster kan stå 15 meter ifrån varandra, vi ser båda en konstig människa
och genast tittar vi på varann med en wild blick. Vi behöver inte säga något, vi bara vet att den andra tänkte likadant.

Har även insett att jag inte kan ha min stora halsduk på mig när jag vistas på stan.
Den kan utsätta mig för hemska saker. Skulle lätt kunna döda någon pga att jag har på mig den.

1. varmt som f-a-n
2. jag ser inte
- vägkanter
- stolar/pallar
- barn
- hundar
- andra små liv

Jag bara kör över dom, allihopa.

Middag nu. Latero vänner, fänz!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0