I didn't come here to tell you that i can't live without you. I can live without you, i just don't want to.



Var hälsad!
Är så fucked-up-groteskt-hemskt-förfärligt trött, känns som att jag ska slå ner huvudet i tangentbordet
vilken sekund som helst. Vore typ helt-okej-skönt ändå.

MEN.. ingen rast, ingen vila. Har nyss varit på stan och fixat lite grejer inför imorgon
och nu måste jag städa rummet. Det där med att städa mitt rum känns som ett evighetsprojekt.
Var sjukt fint förra veckan, och nu liknar det en krigszon igen.

Hatar ibland att jag är en såndär som nästan mår dåligt då det är stökigt i rummet, eller jag mår
dåligt, kan typ inte sova om det är kaos runt omkring. Ändå är jag så jävla bra på att stöka ner.
Dålig kombo. Förfärligt dålig kombo.

Aja, bara att sätta igång. Ska belöna mig med lite Tre Kronor sen.
Säsong två och tre är på ingång. Hallelujah ♥'

Ciao vänner, fänz.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0