I guess i just have to accept that we don't have the same friendship we once had.


God morgon, Guten Morgen, Buenos días, 早上好 !
Vaknade i ren panik för en timma sen, var tänkt att jag skulle ta 10.50 bussen till stan.
Fan, tänkte jag. Men jag hinner nog, tänkte jag. Tills jag såg mitt hår, det stod åt alla håll
och varken en plattång eller allt hårspray i världens skulle kunna ordna det.
Och det går ju inte att snurra upp i en svans längre heller. Det är ändå lite sorgligt.
Gillade min svans. Världsproblem.

Ska in till stan kring 1 och möta upp syster. Fixa lite julklappar och sånt.
Bl.a. till henne, vet inte riktigt hur jag ska lösa det där. Ni vet, att hon inte ska fatta och så.

Nu ska jag ta en dusch,
take a shower, tage et brusebad.
Hörs laterooo vänner, fänz.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0