I will be your accident if you will be my ambulance.



Åh, jag bokade just tid hos LOOK och jag blir alltid sjukt nervös då jag lagt på telefonen. Börjar ångra mig direkt.
Sitter febrilt och googlar efter olika frisyrer och inbillar mig att jag vill vara lite spontan den här gången.

Det skulle liksom inte förvåna mig ifall jag går därifrån med en "lebb-frisyr", ni vet, jättekort.
Risken finns ju, sist sa hon "Ifall jag klippt kort tills nästa gång du kommer, så ska du också göra det"...
Och ja, jag såg ju just på deras hemsida att hon har en "lebb-frisyr" nu. Fan.



Kommer nog att se ut som Lotta Bromé när jag kommer hem.
Fast hon hade ju ändå en "långhårig lebb-frisyr".



Ciao vänner, fänz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0