Slut dina ögon så ska jag berätta sagan om oss..


Idag har varit lite utav en göra-ingenting-dag, brukar egentligen hata såna, speciellt om man är ensam.
Får liksom mest panik av det, tiden går fortare än vanligt, man strosar runt, tittar på lite webb-tv,
kanske är någon fin serie på tv (oftast inte), man glömmer bort att äta frukost/lunch och man gör helt
enkelt ingenting och sen är dagen över.

Usch, får nästan ångest i kroppen av bara tanken.
Längtar till skolan. Men får en konstig känsla i magen av det också.
Känner mig bara sjukt ensam där.


Meeeen.. ikväll var det, självklart, tisdagsmöte!
Sorgligt med sista avsnittet av Bartenderskolan, inte ett endaste
öga var nog torrt här inne på mitt rum :') 

Måste se julkalendern nu + pelle svanslös + sunes jul innan jag kan sova.
Puss vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0