Sometimes i wish i could fast forward time just to see if it will all be worth it in the end.



Åh, jag saknar stockholm, drömmarnas stad, det är du.
Sitter just nu och lyssnar på melissa horn och äter frukost/lunch, ska bege mig mot LTU
om en liten stund och försöka plugga lite :) Håller även tummarna för att kanske sandra
kommer förbi på en fika eller såååå. Hade varit fint :)

Provade just en ny hårprodukt som jag köpte igår, för 300 kr, visserligen presentkort. Men ändå.
Vet inte vad jag ska tycka om den ännu, skulle ge volym och sådär "strävt" hår.
Ser ingen volym, känner inget strävt hår. Kan konstatera att inget slår Sachajuan produkterna, i-n-g-e-t.


Nä, hugga in på sista mackan nu. Adios vänner, fänz!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0