Tonight I'm cleanin' out my closet.


God afton! Den här dagen har ju känts väldigt konstig på något vänster. Vaknade 06:10, allt var frid och fröjd
tills jag bara helt plötsligt började må as illa och så gott som svimmade. Hatar den där känslan, när det känns som
att kroppen tappar känseln och sen får man, liksom, lock för öronen.

Iallafall så satt jag på bussen när klockan var 07:12 och var redo för tandläkaren. Dom borrade och hade sig.
30 minuter senare så for jag därifrån med en fet bedövning i hela munnen.

Och ikväll då, vad har jag gjort? Kollat klart på Sunes Jul och städat garderoben, vilket alltid är ett projekt för sig.

Nu ska jag bädda ner mig och se på Armadillo, sägs vara riktigt bra.

Nattis vänner, fänz.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0