Run Rudolph Run



Ikväll blir det luciavaka även om min kropp är i största behov av sömn.
Och lite kul, höll på att leta fram bilden från då jag var lucia i 6an, den ska finnas här i datorn.
Letade och letade, hittade den, klickade ner fort som fan. Haha!
Eller okej, klickade upp den igen sen och tänkte "ja lite söt var man kanske, trots allt."

Och kan även meddela att gårkvällen var ändå bland det bästa på länge.
Jag hittade min kärlek, skojar inte, jag blev kär. På riktigt.
Vet inte vad han heter eller hur gammal han är - men jag vet att han var det vackraste jag sett.


Dags att hoppa i nå sköna kläder, sen bär det av till boden!
Puss vänner, fänz.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0