Never say goodbye, because saying goodbye means going away. And going away means forgetting.



Efter en perfekt julafton där jag fick perfekta julklappar, med perfekt sällskap, med en perfekt mysstämning
och ett perfekt spelande av "Med andra ord". Eller ja, den omgången var ju inte direkt perfekt
men jag älskade mamma och pappas teamwork... haha.

Juldagskvällen spenderades hemma hos sandra, hon och stina slog ihop sitt födelsedagsfirande.
Älskade deras presenter som dom fick av oss, speciellt sandras. En gaykompis i form av en barbiedocka
och en leksakspistol, så nu kan hon kriga för vårat land. Känns tryggt.

Blev dock ingen utgång för min del, vilket jag är lite glad för, som alla säger "fiskekyrkan är alltid fiskekyrkan".
Man går liksom inte dit ifall man inte måste, och jag kände inget måste.
Så min kväll blev tillsammans med Reine, Mimmi oco. Fick nämnligen Tre Kronor-boxen av syster :)

Nu: Sovdags! Ska ut och kriga på mellandagsrean imorgon. Gruvar mig redan.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0