Wish you could go back and tell yourself what you know now


Har nyss kommit hem från världens längsta tur på stan med syrran som avslutades på Ica Maxi
med pappa och resten av luleås befolkning. Man blir på såntdär jävligt humör, att man med flit vill ställa
sig mitt i gången med vagnen för att blockera andra, bara för att dom blockerar mig.
Även vid sånahär tillfällen som jag säger något drygt (högt) om folk i allmänhet, bara för att dom ska höra det.

Har hur som helst fixat alla julklappar nu (varför hålla på att vara ute i tid när man ändå fixar allting
på EN dag ifall man vet vad man ska ha?) och har även sett fler björnfittor än någonsin. Skojar inte.
En kom rakt mot mig. Blev livrädd och visste inte om jag skulle springa eller spy.
Älskar att både jag och min syster förstår vad man menar ifall en av oss utbrister -"BF klockan 2!!".



Hahahaha. Älskar bilden.


Ciao vänner, fänz!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0