Ge mig en vinterdrog Ge mig allt du har Kom nu jag är kroniskt låg Bara mörkret hörs I ditt öga var en storm jag såg Som sommarsnö I döda vinkeln ser jag allt du gör



Jag vet inte vad det är med mig och döda män. Men igår så såg jag Bob Marley på bussen, trots att han varit död i 29 år. Och inatt så hade jag fått mail av självaste Jesus på Facebook och hur länge han har varit död, det ska vi nog inte gå in på.

Man kan nog konstatera att jag är lite hokuspokus. Jag har kontakt med de döda.
FRÄCKT! Är det någon ni vill hälsa till? Det ska helst vara en man.

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahaha! Självaste Jesus.. :D

2010-02-08 @ 00:27:42
URL: http://tangoberra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0