I wanna lay you down in a bed of roses for tonight I'll sleep on a bed of nails i want to be just as close as, the Holy Ghost is, and lay you down on a bed of roses.

Blev inte en speciellt lång skoldag, hann mest bara fram och tillbaks. Men hey, jag klagar inte... ;) Det jag däremot hann med var att gå igenom fredagens utgång med linn. Såhär i efterhand med en massa intressant fakta i bakfickan så förstår jag inte varför jag har klagat över helgens utgång. Jag hade det ju jävligt bra tydligen? :D haha... ångesten kryper tätt inpå.. Men tur att man roade linn iallafall, "nu har jag ännu ett roligt ögonblick att ta med mig av dig johanna!" Ja, varsågod unga dam!


Nu ska jag mysa ner mig i soffan och titta på tv. Har ju hela dagen kvar. Känns bra.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0