just idag är jag stark, just idag mår jag bra

Jag hittade just världens perfektaste studentklänning. Så vit och fin. Jag känner att jag måste beställa den, för man vet aldrig. Mitt i allt så hittar jag ingen annan klänning, så får jag sedan stå där på studenten i cheapmonday jeans och en trasig tröja. Okej, det där var överdrivet. Men när man väl hittar en VIT klänning så måste man slå till, speciellt då den inte ens är "gräddvit" eller "champagnevit". För det får den absolut inte vara. Den måste vara vit, liksom "porslinsvit" eller tänk er "äggskalsvit". Så fint.

Nu ska jag lyssna vidare på studentlåtar.
Vad tror ni, vilken av dessa två låtar representerar LED3B när vi står på flaket?
första? lätt.. ha..ha..aa....haaaaaaaa

Chorus 25 af Uppsala – Vi har tagit studenten

25 Reasons – Vi har tagit studenten





oj vad jag började längta nu....

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Sara

Kenta ftw! ;)

2010-02-11 @ 02:54:08
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0