Kan tecknade figurer vara sexiga?

...uppenbarligen. Och det är nog så illa som det kan bli.
Minns att jag hade en crush på Pocahontas kille, Captain John Smith, när jag var mindre.
Okej, var ändå lite äldre, men fortfarande liten. Alltså, om man jämför med nu..
Han var en sån.... hjälte.

Sen äre ju inte så schysst av den personen som gjort den här bilden, att göra den så snygg?
Det är ju skämmigt att erkänna som 18-19 åring att liksom POCAHONTAS kille, CAPTAIN JOHN SMITH, är döhet!? Ja, nu erkände jag det iallafall och det är med ett viss vemod. Det är oftast såntdär som jag håller för mig själv....




Herkules är ju inte så tokig heller....




ALLTSÅ VAD HÅLLER JAG PÅ MED?!
TÄNDER PÅ TECKNADE FIGURER? GE MIG ETT LIV!!

HEJDÅ!

/ Er Johanna, bara eran.

Kommentarer
Postat av: josefine

jag förstår dig. jag var kär i aladdin som barn....

2010-02-11 @ 22:03:52
URL: http://jliljenfeldt.blogg.se/
Postat av: Emelie

jag förstår dig jag tänder med på seriefigurer (även på riktiga män) Mvh Emelie 21år

2010-08-27 @ 17:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0