Mer äpplen åt folket!

Alla vet vilket behov jag har av äpplen, MINST typ 3 om dagen. MINST! Åtminstone om man frågar mina kära klasskamrater så vet de hur ofta jag äter äpplen, känns som att jag alltid går med ett i handen. Äppel-johanna får man höra, "ja, du och dina äpplen!".
Men det går ju inte att sluta.

 

Och nu idag så såg jag världens, förmodligen, bästa uppfinning. En äppel-kalender! Ett rör med 30 äpplen, som man tar ett äpple ifrån varje dag. Tveksam på hur länge äpplena egentligen håller, men det är ju en fantastisk idé. En sån ska jag önska mig i födelsedagspresent.


 

Detta var ju också helt otroligt fränt. En äppelskalare. Lite roligare en den där vanliga metallgrejen som man måste skala för hand med. No more äppelskal mellan tänderna!

 

Men å andra sidan så är den nog precis lika onödig som "äppeldelaren" som vi faktiskt redan har här hemma. Men äpplet blir EN ANING godare att äta, faktiskt.




Apple and out, ciao!

Kommentarer
Postat av: thea

blev galet sugen på ett äpple just nu:p

2010-02-02 @ 17:37:16
URL: http://tthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0