Nu är det bara väntan, inget kvar att hämta. Kan stå i mitten av nordstan och ändå vara ensam. Och Göteborg är vackert, men inte mycket mer.



Här lyser det, så fint så fint.

Inga större händelser har hänt. Har varit med pappa på storheden och handlat. Såg en jätteful unge, en meningslös kvinna vid frukten och sen så köpte jag en hårinpackning. Har aldrig varit nån inpackningstjej, men vad gör man inte för att behålla det man har på skallen. För ja, det jag har innanför skallen verkar jag ju inte bry mig speciellt mycket om. Nä, precis.

Nu ska jag ladda inför Paradise Hotel finalen, även fast jag vet vem som vinner. Vilket typ alla gör. Så erkänn att det är fett synd att Jackie vinner!? Den lilla lättfotade slampan. Okej, förlåt om det var någon som inte visste om att hon ska vinna.. Men å andra sidan, fan va efter NI är då.


Haj da.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0