A stranger is a friend you haven't met

Sitter här och drömmer mig bort bland massa gamla sommarbilder.
Egentligen så borde jag befinna mig i sängen just nu, ska trots allt upp kl 6 och se hockeyn.
Ska t.o.m hoppa över min finfina sovmorgon för HOCKEYNS skull..
i saaaaay liiiiike WHAT WHAT WHAT?

Men det är ju trots allt finnarna vi möter.
Och finland har/har haft en målvakt som heter "jussi" och jag kallas ju "jossi".
Så jag har alltid känt en viss connection till....finland?
Eller mer en anledning till att se just sverige - finland matcherna.


Ja, påtal om is, skridskor och svettiga "jussi":sar. Här kommer lite sommarbilder.

















Kommentarer
Postat av: mawhlz

Vad har du för kamera, kvinna? :)

2010-03-09 @ 01:45:27
URL: http://mawhlz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0