Kill me if you dare, hold my head up everywhere Keep myself right on this train I'm the underdog, live my life on a lullaby



Gårkvällen var nice. God (och välkryddad) mat hos sofie. Vägen till porsön är det pinsamaste jag varit med om "amen.. ska vi typ ta en sväng runt stan först eller? ba glida?!", gud hjälp honom. Första stoppet blev hos blom där det var fullt ös, vilket jag redan hade förutspått ;) dom gör mig inte besviken! Sedan drog dom till stan och då bestämde jag, horan och tepåsen oss för att bege oss mot någon....jonas? Ja, så var det nog. Var där till 3 någongång. Fin tid. Sen blev det akutskjutsning från porsön in till stan. Fint...FINT.


Och ikväll blir det allstar, ska fira vanessa som fyllde år förra veckan.
Sen så kommer ungefär alla mumsbitar från klassen och alla håll att vara där.
Lär bli en lyckad kväll, det känner jag på mig. Mmm, det gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0