I know I'll never forget the way i always felt with you beside me and how you loved me then

Amen hur bra var det inte igår dåååå? Älskar gårdagen. Jag avgudar gårdagen.
Vet inte vad jag ska skriva.. natten avslutades vid 5 tiden hos tepåsen på kallkällan med en hårdbrömacka och vatten. Tacka gudarna för vatten.

ps. kalix har fint folk

ps. jag kommer att hata LLT för all framtid nu

ps. jag har ett blåmärke på benet

ps. irländare har en rolig dialekt... eller vad det nu heter

ps. det var skönt att bada i snö

ps. jag kände mig som en litet gatufnask när jag for hem

ps. hatar att gå med gårdagens festkläder genom kvarteret kl 12 på en söndagmorgon.

ps. men allt var så värt, så värt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0