A broken promise and a broken heart A human mistake but a mistake it was And it was big enough To tear us all apart

Idag har varit en fin dag.
- Jag vaknade tidigt
- Jag åkte till syster och var där ett par timmar.
- Jag åkte buss
- Bussen höll på att krocka
- En kille på bussen frågade efter mitt nummer innan han hoppade av.
(ja, jag blev LITE generad. LITE.)
- Jag har varit duktig med läxorna
- Jag åt nyss en JÄVLIGT god macka.

Undra vad jag gjort för att förtjäna en sånhär fin dag?
Den måste ha blivit såhär bra... bara för att.. jag fick till håret AS BRA imorse?
Kan ha med det att göra. Mitt hår styr min dag. Vem styr ditt?



Godnatt, medmänniskor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0