Visste du...

Att jag vill - att 107 dagar ska gå mycket snabbare än vad 107 dagar brukar göra.
Att jag lyssnar mest på - min "Gråt lite" playlist såhär på kvällskvisten
Att jag pratar - när jag har något att säga, sen äre inte ofta som det är något viktigt.
Att jag inte gillar - påträngande och högljudda människor, stress och melodifestivalen.
Att jag gillar att - äta lingonsylt, sova, mysa och att pilla med mitt hår
Att jag alltid kommer att - vara mig själv :)
Att sist jag grät var - förra veckan och jag var nog inte speciellt glad
Att min mobiltelefon är - snart 3 år gammal, syns tydligt.
Att när jag vaknar på morgonen - så undrar jag ifall jag är levande eller död
Att innan jag somnar - så går mitt huvud på högvarv med tankar. Mest om det som jag ser på tv just då :D
Att idag har jag - gjort av med pengar. Så ljuvligt.
Att jag just nu tänker på - att man inte kan älska alla
Att i morgon kväll ska jag - jobba med vanessaaaaa
Att i morgon kommer jag - vara en dag närmare sportlovet
Att jag hoppas - att jag får ett fint och meningsfullt liv :D
Att jag verkligen vill - flytta till något eget till hösten. Förmodligen i en annan stad. Ljuvligt! (drömma går ju)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0