Wake up kids We've got the dreamers disease Age fourteen They got you down on your knees So polite You're busy still saying please

EEEY KOMPIZAR!
sitter här och laddar mentalt för att gå ut på en prommis i snöovädret och jag märker hur klockan bara blir meeer och mer och att tiden snart är slut. Rättare sagt om 20 min, för då börjar Wallander. Damn. Men jag hinner nog till dagiset och tillbaks iallafall, om jag går riktigt snabbt. Sen är det ju rätt kallt ute..... Nå, ba o hoppa i varmkläderna och sluta klaga!

Herr walleiiin for ganska nyss härifrån, efter många om och men. Hans bil ville inte riktigt fara härifrån, haha :) Dagens nöje var att göra om bilder, till något fulare än vad dom redan var (hahaha..ha..ha!). Så här får ni en bild på självaste herrn. Den till vänster är omgjord.

he-he-heeeehe.




Föresten
visste ni att min hand kan se jättearg ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0