Yes I'd rather hurt than feel nothing at all. It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now. And I said I wouldn't call but I'm a little drunk and I need you now.

Hopp i galoppen, här är jag, den underbart fredagssega johanna!
*wöööö, publiken(läsarna) judlar i takt med vågen!*


Kom nyss hem från stan, där var det ganska tråkigt och ensamt. Jag blir som så virrig när jag ska gå själv, även fast jag egentligen älskar det. Men det var trots allt inte lika ensamt efter några besök i ett par butiker. Träffade Anna mitt i allt också. Hon är bra på att skrämmas hon, ja anna kan hon.

Vad kommer kvällen att bjuda på då? Jo, jag ska snart be min käre far att skjutsa mig till sofie. Hon har lovat en finfin middag för två med ett glas vin. Låter lovande (och jobbigt vuxet), ja det gör det ;) Sen tänkte vi åka över till porsön. Tänkte ta ett besök på LTU och planera våra framtida studier. Men nä. Inte ens ett kul skämt. Vi ska till blom, för hos blom äre ös. Ja blom är ös hon.

Nu ska jag efterlysa detta animal:



Hon är helt crazy. Jag blir nästan rädd.
Det är sofie, sofie the animal, för er som inte ser det (helt förståligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0