Det måste vara hemskt att vara dig, stackare.



Fan vilken sjusovare jag har blivit de senaste dagarna. Denna dag vaknade jag dock av att sofie ringde strax efter 12 och tur var väl det. Annars hade jag nog sovit fortfarande. Men såååå gåre när man måste ligga uppe och se på Dawsons Creek. Fanimej beroendeframkallande, även fast jag vet hur allt kommer sluta i den serien. Men måste ändå fortsätta kolla. Lite drygt att det måste ha så sen sändningstid, typ kl 3-4 på natten.


Nu ska jag hoppa in i duschen, sen hoppa iväg mot stan och käka middag med sofie. Eller, jag skickade ett sms och föreslog det alldeles nyss, så inget är säkert. Men ofta hon kan säga nej. Precis, juste.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0