för det kräver cash som du måste hosta upp annars går du i konkurs och det blir ju inge kul Ingen skatt till regeringen, tar det svart på parkeringen



Det har varit en ganska fin dag och jag hoppas att den fortsätter likadant, om inte finare. Tänkte hoppa i duschen nu, bara för att jag har så lite att göra. Och för att mitt hår är smutsigare än allt smuts i världen. Har helt enkelt inte orkat. Det är så praktiskt att sätta upp det i en snodd då, för då märker ingen. Ingen märker hur lortigt mitt hår är. Praktiskt!

ps. nu ser man verkligen färgen på mitt hår. På bilden alltså. Fast där ser det orange ut, men det äre ju inte. Men det är inte helt rött heller. Det är nån salig blandning.

NOG OM HÅR!

ja, klart att jag inte kom på något annat att prata om då...

hejdå
pure love, from me to you.


pure love.. hahaha, puré love. Så ska jag börja säga istället.
Gudomligt roligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0