Förstörd dag

Känner mig så frustrerad, arg, irriterad och allt som hör till.
Får inte jag vara ensam hemma på min lediga dag så är det mesta förstört.
Det här är den dagen på veckan som jag ser mest fram emot. Att bara få vara.
Men nä, inte ens det går för sig.

Sen är det massa fittiga människor som förstör min tillvaro. Man kan inte ens göra det man vill längre. Ska sluta vara med folk som bara suger energi från mig, även om det betyder att man får säga bort någon vän. Men jag orkar inte bry mig. Jag ska bli egoistisk, tänka på mig själv, göra det jag själv vill, det jag själv mår bra av. För det var ett brajävlatag sen som det hände.


åh.. känns som att jag måste lipa ut lite frustration eller nå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0