i love my HDMI-kabel

Det är så bekvämt. Bekvämligheternas bekvämlighet.
Ligger här på sängen, knapprar lite på det trådlösa tangentbordet och bara njuter.
Och det lyser igenom så tydligt hur bekväm jag är.
Detta är nog guds svar på att jag ska varva ner i denna efterjulstress.
Som jag och henke snackade om inatt, att jag borde starta ett "Johannas Bekvämligheter AB". Slogan skulle ha varit "Gillar du också att ha det bekvämt? kom in till oss!! eller vänta... vi kommer till dig." Okej, det var inte alls lika kul nu. Men inatt så kändes den så otroligt klockren.



Nu sitter jag och velar mellan att se film eller se serier?
Står mellan I Am Sam och En Ängels Tålamod. Det är en hård kamp här.
film, serie, film, serie... får bli en duell.
Vet dock inte hur det ska gå till. Men det löser sig, allt löser sig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0