Makes me run for cover when you’re around And here's to you and your temper Yes, I remember what you said last night And I know that you see what you’re doing to me Tell me why You could write a book on how to ruin someone’s perfect day

Man mår som man förtjänar, det är ett som är säkert. Somnade först vid... 6-7 tiden imorse? Så långt som jag förstått det hela.. för det står på mobilen att jag pratat med petteyoyo i telefon i 20 minuter kl 06:15. Men något minne av det har jag ej. Lustigt såntdär.


Nu är klockan strax efter två och det är dags för mig att gå ut från mitt lilla ide. Jag är hungrig, TÖRSTIG och i behov av en dusch. Fan va skönt. Hejdå.

ps. tack till er som förgyllde min kväll igår. BIG puss puss till er. BIG puss puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0