name the pet

22:45 "nu går ja och lägger maaaaj"
Amen vem försöker jag lura? mig själv? troligen. Lyckas ej. ej ej ej EJ!
Skola imorgon, vilket får mig att känna:
- ångest
- rädsla
- ännu mer förkyld

jag vill inte dit.




Mitt schema nu mera (rimmade!). Jag klagar inte. Men ändå så känns det jobbigt.
Onsdagarna lär bli skönast, för då är jag ledig.



Har jag nämt att mitt nyttiga liv börjar imorgon? Jajemen, ni hörde rätt.
Ingen tror på mig, ingen tror att det kommer hålla, bara för att jag är sötsakernas moder.
Men tji fick ni, jag ska fixa det. Fram tills studenten.   OKEJ VEM FÖRSÖKER JAG LURA?!




Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Gustav

Jag har börjat mitt nya liv utan att jag har sagt det! Det har bara blivit, jag stiger upp kl 05:30 varje morgon (utan väckarklocka)jag äter bara nyttigt!

2010-01-11 @ 10:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0