En dag med min älskling

Idag kom min älskling hem från en lång filminspelning på Hawaii. Det är så otroligt skönt att ha han på hemmaplan igen och bara få krypa upp i hans varma famn om kvällarna, jag har saknat det extremt mycket! Vi började dagen med en promenad i parken fram tills att han skulle iväg och träna, han håller på att träna upp sig inför sin nya roll i en riddarfilm. Åh, jag är så stolt över dig älskade Robert Buckley, min man.




Eftersom att han tränade så passade jag på att åka till kontoret en sväng, men blev inte någon lugn stund där då journalister ringde konstant för att intervjua mig om mitt och Roberts förhållande och vår förlovning. Förstårligt, klart dom är nyfikna. Men jag la på luren, det är alldeles för privat och Robert vill inte tala med pressen för mycket.



Vi for sedan hem för att göra oss iordning lite snabbt. Vi spenderade nämligen kvällen hos några av Roberts vänner som bor lite utanför stan i ett helt fantastisk hus. Ska började jobba på min övertalning för att få Robert att vela köpa ett liknande, det skulle vara en dröm! Men samtidigt.... så längre jag får bo med min älskling, så skulle jag lika väl kunna bo i en koja. Bara jag har honom, då har jag allt.




Nu mot kvällskvisten så avslutade vi kvällen i våran enorma soffa i trädgården. Vi busade och hade "bollkrig". Det är verkligen något som jag älskar med Robert, att han är så manlig men att han ändå kan ta fram sina barnsligare sidor då och då. Jag älskar dig.




Nu står han vid sängen och väntar på att jag ska hoppa ner. Så godnatt vänner, vi hörs!




XOXO /Johanna Buckley

Kommentarer
Postat av: suchadrag

Jag gillar det, haha! Vilket otroligt liv du måste ha ;)

2010-07-24 @ 16:43:41
URL: http://suchadrag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0