Har ni nå skjortor som är slimfit, som är fitta nu?

Alååååh!

Kom nyss hem från elli, har hängt med henne och jollran hela kvällen. Fin fint! :)
Ja, det var ungefär det jag hade att säga. Funderar på om jag ska följa med till Piteå imorgon då mamma, syster och fredrik ska dit. Det hade ju faktiskt varit rätt trevligt, men då äre ju det där med att stiga upp tidigt. Det är inte riktigt min grej har jag insett.

Hur som haver, ska lägga mig i sängen och glo på några avsnitt av Paradise Hotel nu, fram tills att Anna Pihl börjar iallafall. Skäms på mig som missat as många avsnitt nu. Fan å.

Ska visa er en rolig grej först, aa, jag är snäll inatt.

Börjar vid 0:19 ongefer.



Jag skrattar så jag dör.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0