part of me thought that if i didn't say it outloud, it wouldn't be true

Ey världen, folket, fans. (skoj på sista..)
Kom alldeles nyss hem från en helskön kväll med lite friends. Började kvällen hemma hos Gunilla med de andra, vi bara lallade på och hade inga större planer för kvällen. Tog oss sen en tur ner till Ankdammen, tittade på de små ankliven. Vill också vara en anka tror jag, det ser sjukt sweet ut. Bara flyta runt och kvacka lite. Men jag lovar, att i ankornas värld, så är det vad vi människor kallar för "hårt arbete". Sen mötte vi våra älskade sunderbypojkar, så vi drog ihop med dom och åkte hem till PHYN. Satte oss på en altan med lite finfina drycker och snackade. Dock så höll myggen på att döda oss.

Så det här var en helt godkänd kväll! Sen att fiskmåsarna såg ut att vela döda mig vid Ankdammen är ju en annan femma, men dom fick min godispåse (vilket dom var ute efter). Era jävlar. Oförlåtbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0