you should have a guy that makes you feel happier, not upset. i don't think that's too much to ask for.

Nu ska jag gå och nanna, men först tänkte jag se några avsnitt av Paradise hotel. Eller så blir det väl The big bang theory, jeppan är noga med att se till att jag tittar på det, dagligen. Och det är faktiskt fett bra, faktiskt. Så som tack för att han presenterade denna underbara serie för mig, så känner jag mig lite skyldig till att titta på det. Fast jag vill också, förstås. Åh, grötigt det blev nu.. måste inta sängen.

Och juste, imorgon ska jag och umgås med min underbara syster! :)

Godnattens.


Kommentarer
Postat av: angelicato

fin bild ;D

2010-07-20 @ 04:39:52
URL: http://angelicato.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0