if you can promise me anything, promise me that whenever you're sad, or unsure, or you lose complete faith, that you'll try to see yourself through my eyes.

Kom hem för en liten stund sen. Jag och blom bestämde oss för att prova lyckan på Storsand. Men tro mig, där fanns ingen lycka, inte när det gällde solen iallafall.. Vi hade hoppet uppe ett bra dag, försökte planera hur molnen skulle förflytta sig för att solen skulle komma fram. Men icket.. Så vi tog vårt pick&pack och begav oss hem.

Och nu sitter jag här och tittar på Förhäxad, underhållningen varje eftermiddag. Paige har blivit en fladdermus. Ballt. Hoppas THE CHARMED ONES kan rädda henne, hoppas hoppas.....



My love och jag, kapten blodöga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0