And when the sky is gray, I want to believe that when the sun is hiding It still exists Mhmmm, yeh



Var och gjorde ett nytt pass idag. Visst blev det fint? :) Tänkte att jag ska stå sådär i säkerhetskontrollen på flygplatsen också. Perfekt!

Skämt åsido, vad är problemeeeeet med att man alltid ser ut som sju-svåra-år på passfoton? Det blir inte bra, inte ens nu när man får ta rakt framifrån. Förr skulle man ju ha håret bakom örat och se ut som en snäll skolflicka. Då tänkte man "YES!" när man fick ta fotot framifrån nu, men nä, då ser man ut som en fånge istället. Helvete å.


Nu ska jag gå och flippa några burgare till mig och vanessa. Det är Halv Åtta Hos Mig ikväll. Här alltså, hemma hos mig, i mitt kök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0