Every Friday just about midnight All my problems seem to disappear Everyone that I miss when I'm distant Everybody's here



Varför!? Varför vet alltid facebook när jag har tråkigt!? Jag blir så frustrerad.
Facebook vet ALLT. Jag börjar bli lite rädd för facebook. Damn you.

Dagen har bestått av

- vaknade på kallkällan

- följde med sofie till hennes jobb

- åkte hem

- for till syster & fredriks nya lägenhet (jävligt fin!)

- la mig på deras vardagsrumsgolv och sov (det var varmt och skönt)

- vaknade 1h senare och hade ont i armen som jag sovit på

- åkte hem

- åt en föribannat god middag
(som man brukar säga "smakerna bara knullade sig i munnen")

- städat rummet

- sett wallander

- sett hockeyn (spännande!)

- druckit juice

- spelat the sims (haha..hah..hah.. gjorde en familj med ett par bögar)

- och nu sitter jag här...


Ska krypa ner i min goa säng och se på OS (konståkning). As tråkigt att titta på + harmonisk musik = somnar gott. Jag kommer nog att sörja lite när OS slutar. För jag är en sån som ligger och tittar på läskiga program och skrämmer mig själv, och då är det så skönt att veta att man kan klicka på 1an och så blir man lugn. För där åker Hellner skidor eller Anja ramlar i backar.
Det är fint. Jag gillar OS ändå.

Kommentarer
Postat av: T

kan vara för att när man har tråkigt är man på facebook!? ^^

2010-03-01 @ 09:07:21
Postat av: Jennie

hejhej!

hur är allt med dej?

fin blogg!

kram

2010-03-01 @ 13:13:39
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0