i love my microphone



hahahahaha ååååååååh haha.

Jag har roligt, så roligt. Och jag må va lättroad, men detta är roligt.
Jag och min mic har alltid så roligt med fröken blom :D haha!

Sitter här och lyssnar på Östen med Resten – Hon Kommer Med Solsken
Finns ingen svängigare låt, det gör det fanimej inte.

och ska nu göra en såndär lista, bara för att det är SÅ blom:igt. :D


Senaste:
1. Meningen du sa?:
hahahahaha, är det en mening?
2. Personen du pratade med?: mamma
3. Du fick sms av?: johan
4. Du kramade?: mammamuuu

Idag:
5. Kläder?:
CB tröjan och långkallingar, fashion bip bip! ...
6. Bättre än igår? hade det igår också..

Imorgon:
7. Är det:
torsdag
8. Planer: planerar inte mitt lov, så det så

Favorit:
10. Nummer?: sex

11. Färg?: krokodilgrön
12. Årstid?: ingen speciell, bara det är dåligt väder så

Frågor och svar:
13. Saknar du någon?:
jaaa, nån äre ju alltid!
14. Humör för tillfället?: Virpig, alltså typ, jättebra
15. Det första du gjorde i morse?: svarade i telefon
16. Vad åt du sist?: ett äpple, för ovanlighetensskull
17. Vad irriterar du dig på?: att jag har så hög musik
19. Vem tänker du på just nu?: Brolle jr
20. Tror du att personen tänker på dig med?: förhoppningsvis.. (A)
21. Vart reste du sist?: till stan
22. Vad gjorde du igår kväll?: åt mina niggahballs
23. Liknar du din mamma eller pappa?: brevbäraren
24. Ler du ofta?: varför skulle jag le? varför? har jag anledning till det? jo det har jag :D
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): kärlek, åh du ljuva kärlek..
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: självfallet, för det händer ju så ofta
27. I vems säng sov du i natt?: min egna, sviker ej!
28. Vilken färg har din tröja?: svart, gul, röd och såklart brun (chris brown är ju på den)

Sorg:
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?:
näe, aldrig upplevt det näe.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: ja, man blir ju trött av att gråta
31. Gråter du när du skadar dig?: kan hända..... :D

Lycka:
32. Är du en glad person?:
skulle jag nog påstå, oftast, jaa..
33. Vad gör dig glad?: typ tråkiga saker!? haha
34. Önskar du att du var lyckligare?: kan händaaaaa
36. Kan musik göra dig glad?: jaa, östen med resten vafan!

Kärlek:
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"?:
japps
38. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det?: japps
39. Har du en flick/pojkvän?: korvkudden
40. Är du nöjd med det?: ja, han är go
41. Är du kär?: jag & korvis älskar varann

Hat:
41. Vem hatar du verkligen?:
snarare VILKA, typ alla
42. Har du någonsin gjort en hat-lista?: jaaaaa
43. Är du en mobbare?: varje dag
44. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta?: börjar alltid gråta när jag är arg
45. Har du blivit sviken någon gång?: jaa

Skolan:
46. Gillar du skolan?:
ett starkt NEJ
48. Värsta ämne?: historia
49. Har du spytt i skolan nån gång?: har väl gjort ungefär allt, förutom att spy.. det där kan misstolkas ser jag
50. Är skolmaten god?: den går ner

 

HEJDÅ.



Kommentarer
Postat av: mic loverN^

micen i mitt <3

2010-03-04 @ 00:12:38
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0