Light baby, light me up.






Fin dag i skolan. Endast en lektion och den fylldes ut med skratt. Läraren pratade om sina sexvanor och vi fick läsa böckerna "fittfakta" och "kukkunskap". Ja, jag gillar nog Livskunskap trots allt! :) Sen har vi typ INGENTING kvar att göra.. en egen inlämning och typ, inget mer? Och inlämningen är redan klar (fördelen med ledarskap är att alla kurser är ungefär likadana, så man kan lämna in samma uppsats några gånger).

Nu väntar jag på att sofie ska komma med bussen så jag kan gå ut och möta henne, sen ska vi nog bara ta det lugnt. Och påtal om vänner, så fick jag veta att gustav kommer hem den sista april (?) :D Det blir nice, homecoming och sen måste han följa med ut på fler fotosessions! Ait!?

Nu vibbrerar det mellan benen på mig. Mobilen ligger där och ringer. Det är sofie.
Puss på skinkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0