te, kaffe? kaffe, te?



Kaffe. Åh du kära kaffe.
Minns att jag hade en kaffeperiod för 1-2 år sen. Men insåg rätt snabbt att det inte var något för mig. Sen dess har jag kört på O'boy (vill man ändå känna sig vuxen så kan man värma Oboyen och låtsas att det är kaffe). Men... så har denna kaffeperiod kommit tillbak till mitt liv... Oj, vilket världsproblem tänker ni. Men skulle ni se mängden socker och mjölk som jag blandar i så skulle ni nog reagera. Ni skulle nog inte ens kalla det för kaffe.

Nä, måste sluta med detta. Ska nog börja tänka på hjärtat mitt, så som vanessa också gör. Inge salt och socker. Det är gift. Gift för min finfina hälsa.


Totalt onödigt inlägg.
Nu ska jag gå och lägga mig i korvkuddens varma armar. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0