Det är mitt eget fel Vad som än händer med mitt hjärta. För jag har alltid vetat att du inte skulle stanna.




Dagens humör: Det har varit bra! :)
Dagens frisyr: uppsatt i en boll på skallen (ja, vars annars liksom..)
Dagens klädsel: samedräkt och tofflor... kunde det ha varit!
Dagens planer: skolan, umgåtts och nu GA maraton
Dagens vill ha: kramizarrr
Dagens längtan: studenten, som alla andra dagar!
Dagens beroende: att pilla på tanden, sylvass efter tandläkarbesöket :(
Dagens tråkigaste: ja.. besöket hos tandläkaren
Dagens personer:
Dr. Derek Shepherd, "McDreamy"
Dagens irritation: men alla lenhuvuden
Dagens händelse: tandläkaren upptäckte (igen?) att jag tappat en bit av en tand, det var rätt kul, för jag har inte märkt det själv.
Dagens låt:
Ellie Goulding & Erik Hassle - be mine
Dagens vän: kaffekoppen
Dagens saknad: inget, nada.
Dagens onyttiga: mammas bööllaaaaar! pure love.
Dagens dryck: kaffe


Kommentarer
Postat av: Gustav

jag bör ju vara veckans saknad!!!

2010-03-18 @ 21:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0