Am I supposed to put my life on hold because you don't know how to act and you don't know where your life is going?

Kom nyss (eller vadå nyss?! för 1-2h sen) hem från björsbyn efter en intressant utgång igår, en lång natt hos sandra med en massa härligt folk och ett rätt komiskt dagen-efter-häng :D Allt började hos anna igår, hon fyllde år och vi firade henne med dunder och bravader! Senare under kvällen bar det av till allstar där det var rätt... sjukt och rätt... för kul. En lyckad utgång som sedan slutade med att vi drog 9 pers till sandra, 5 tjejer och 4 killar, som levde rövare och beslagtog husets alla sovplatser runt 6 tiden imorse.

Vaknade vid 9 imorse, funderade först om jag levde eller inte. Men så kom sedan anna in i rummet som en liten solstråle och tyckte att jag såg ut som en djungelkvinna där jag satt inlindad i min tiger/zebra mönstrade filt.

Resten av dagen bestod av extremt lugna aktiviteter, så som våffelätning, våffelkastning, hysteriska skrattanfall och häng i sängarna :D Vi tyckte att det kändes som att vi var med i big brother eller att vi var på konfaläger. Något utav det.

Har inga bilder från igår, och det är väl tur det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0