webbkameror.se väcker hat och längtan att komma härifrån

Ibland blir jag arg när jag är inne på webbkameror.se
Där ser man verkligen skillnad på liv och ickeliv i olika städer.
Som nu, satt o tittade på kameran som är över luleå (för övrigt sämst placerad)
och så jämförde jag med hur det såg ut i stockholm. Och helt ärligt, hur deprimerad känner man sig inte nu. I stockholm är det full gång i trafiken, folk ute och när man tittar på bilden över luleå så är det.... snö! Nä, om man skulle ta och byta stad snart?

Hemska luleå


Älskade globen, minns när vi var i sthlm och skulle se Chris Brown.
Jag hade av någon anledning undgått att jag stod precis bredvid globen, så där står jag med ryggen vänd mot globen och frågar mina medresenärer "Men hm.. ska inte globen vara här i närheten?" Fick till svar att jag skulle vända mig om. Plötsligt kände jag mig VÄLDIGT liten i jämförelse med den..




Slussen och "båtjäveln" hahahah :D

Kommentarer
Postat av: malin

åh.. gud vad jag saknar stockholm nu :((

2010-03-25 @ 23:54:00
URL: http://mawhlz.blogg.se/
Postat av: sandra

åå jossi saknar det också!! :'/

2010-03-27 @ 00:19:41
URL: http://sandraasandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0